Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 7, 2009
Image Size
5.5 MB
Resolution
2304×3456
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,229
Favourites
226 (who?)
Comments
129

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS DIGITAL REBEL XT
Shutter Speed
1/320 second
Aperture
F/13.0
Focal Length
55 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Sep 7, 2009, 10:51:17 AM
×
Roxas - Epic Pose by vvmasterdrfan Roxas - Epic Pose by vvmasterdrfan
Me Cosplaying as Roxas at Dragon 2009
ONe of my Favorite Roxas Cosplay pictures. It is EPIC.

Photo by :iconillynreaver:

Click here for the Keyblade Turtorial!!! --> [link] :boing:

More of my Keyblades and Roxas Cosplay--> [link]

I'd love to hear your comments and critique! ^_^
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconminihina95:
minihina95 Featured By Owner Oct 11, 2011  Student
you are so right it is a epic pose!
and you are a epic cosplayer so...it match each other :D
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Oct 12, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
thanks!
Reply
:iconminihina95:
minihina95 Featured By Owner Oct 12, 2011  Student
no nead to thank it's the truth :)
Reply
:iconkevinvang:
KevinVang Featured By Owner Sep 4, 2011
That's too much gel in ur hair...

Something more like the 80's dude, like hair spray...
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Sep 5, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
meh
Reply
:iconstrifehart:
Strifehart Featured By Owner Sep 26, 2010  Hobbyist Artist
Oh snap the lighting in this picture makes the whole thing look even better! Looks awesome!
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Nov 2, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
hehe thanks!
Reply
:iconmelonsmelons:
MelonsMelons Featured By Owner Sep 7, 2010  Student General Artist
it's a great cosplay !
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Sep 7, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thanks :D
Reply
:iconmelonsmelons:
MelonsMelons Featured By Owner Sep 7, 2010  Student General Artist
Your welcome : 3
i'm hoping soon i can also post my cosplay pics ^^ ~
Reply
:iconengxyooj:
engxyooj Featured By Owner Apr 30, 2010
i must say. you make a good roxas so far i've seen.
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
why thank you :D ^_^
Reply
:iconladyfrost321:
LadyFrost321 Featured By Owner Apr 22, 2010  Hobbyist Artist
whoa this is so awesome, I like how it is intense.
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Apr 27, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thank you so much! ^_^
Reply
:iconbaffled-jailbird:
Baffled-Jailbird Featured By Owner Mar 23, 2010
Whoa...O.o This is fantastic! Brilliant shadows, contrast, the the cosplay is spectacular. Wow, just wow.
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Mar 24, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thank you so much! ^_^ yea this is my best pic
Reply
:iconkingdomheartslover9:
kingdomheartsLover9 Featured By Owner Mar 1, 2010
Awesome!!
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Mar 5, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thanks!! ^_^
Reply
:iconkingdomheartslover9:
kingdomheartsLover9 Featured By Owner Mar 6, 2010
Your welcome ^^
Reply
:icondrag0n-d00d:
drag0n-d00d Featured By Owner Feb 12, 2010
The name fits.
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Feb 12, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
haha thanks :)
Reply
:icondrag0n-d00d:
drag0n-d00d Featured By Owner Feb 12, 2010
:iconroxasplz::iconyourewelcomeplz:
Reply
:icondream-away3:
Dream-Away3 Featured By Owner Feb 12, 2010   Traditional Artist
Apt title. :D

The picture's contrast makes the colors really pop. I also LOVE how the color of your eye exactly matches Roxas's. His eyes were always a stunning blue...:)
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Feb 17, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
haha yea ^_^ gotta love color contacts :D
thanks!
Reply
:icondream-away3:
Dream-Away3 Featured By Owner Feb 18, 2010   Traditional Artist
Yeah, you're welcome! :D
...Whoa, colored contacts?! (Knew I should've gotten a green pair for my Axel cosplay XP)
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Feb 19, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
hehe yup! i recommend that you get some! ^_^
Reply
:icondream-away3:
Dream-Away3 Featured By Owner Feb 22, 2010   Traditional Artist
My friend had sent me a website that had them all, but I wanted a bright blue pair (like yours, for the Roxas effect :D) and a green pair. My mom didn't agree with either idea. ^^;
Reply
:iconmelodiousroseduelist:
MelodiousRoseDuelist Featured By Owner Feb 3, 2010   General Artist
Epic indeed. The lighting on this is absolutely wonderful!
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Feb 3, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thanks to the sun! ^_^ hehe yay glad you agree :D
Reply
:iconhazele:
hazele Featured By Owner Jan 31, 2010
awesome keyblade, awesome hair!! ... and awesome cosplay! ^o^
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Jan 31, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
awesomeeeeawesomesauce! ^_^ :la:
Reply
:icontamlyn-inspireme:
Tamlyn-InspireMe Featured By Owner Jan 15, 2010   Traditional Artist
Incredible! You're awesome! 8D
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Jan 18, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thank you so much!! ^_^
Reply
:iconmarieyeohkh24:
MarieyeohKH24 Featured By Owner Oct 23, 2009  Hobbyist Traditional Artist
I wish I could cosplay like you but....I'm not 13 years old,I'm only 12 years old,surprise?
Reply
:iconijustwannabeme:
IJustWannaBeMe Featured By Owner Oct 14, 2009
Gah, you are a beautiful Roxas cosplayer!! :D
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Oct 14, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
awwwe thank you so much! ^_^ :D
Reply
:iconnami-b13:
Nami-B13 Featured By Owner Sep 25, 2009   General Artist
Very Smooth and nice!
Wonderful job! : D
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Sep 25, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
thank you so much! ^_^
Reply
:iconnami-b13:
Nami-B13 Featured By Owner Sep 26, 2009   General Artist
Welcome! ^^
Reply
:icontamakisgirl:
tamakisgirl Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist General Artist
Ha! I saw him at Dragon Con &+ AWA this year xD
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
haha you mean me? lol im glad you saw me! ^_^
Reply
:icontamakisgirl:
tamakisgirl Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist General Artist
Ha, yes you.
I saw you like 5 times at AWA, and like 8 at Dragon Con.
haha.
I wanted to get a picture of you but i was always rushing somewhere so i never got to.
You're An Awesome Roxas [:

I was Kairi at Awa this year.
ha, that was random.. but it went.
haha.
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
oh haha! yea ok ^_^ well im glad you saw me 13 times! :D lol
Reply
:icontamakisgirl:
tamakisgirl Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist General Artist
Ha, yeah ^_^ lol
Reply
:iconamatuerpornstar69:
amatuerpornstar69 Featured By Owner Sep 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
im gonna agree this is EPIC!! and i kinda wanna do my hair like that
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Sep 16, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
it took me about 15 hours to style that wig... O_O
i can do it to your hair if you want! ^_^ i have tons of hairspray left :D
whenever my friend taytay comes over i do his hair crazy just for fun
Reply
:iconxxlovable-sasukexx:
XxLovable-SasukexX Featured By Owner Sep 12, 2009  Student Writer
This is so freakin' Epic xD I wish I could be as epic as you! XD But I'm a natrual Epic Fail xD I'd be posing like this and something pretty like a butterfly would distract me and the entire picture would get messed up because I'd go and chase after it. xDDDD But anyways you look super-epic xD It's like the gods of Epicness have shined down upon you! xD
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Sep 13, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
awe thank you so much!!! ^_^ thats such an awesome message!
Reply
:iconxxlovable-sasukexx:
XxLovable-SasukexX Featured By Owner Sep 14, 2009  Student Writer
xD Truely, You are made of Epicness my friend, me on the other hand, I'm not so lucky xDDDD
Reply
:iconvvmasterdrfan:
vvmasterdrfan Featured By Owner Sep 14, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
awe im sure you are ^_^
thank youuu!
Reply
Add a Comment: